Nowości
Bardzo duża szklana skarbonka ŚWINKA (3) - 2 GATUNEK - WYPRZEDAŻ
Bardzo duża szklana skarbonka ŚWINKA (3) - 2 GATUNEK - WYPRZEDAŻ
64,00 zł 38,00 zł 52,03 zł 30,89 zł
Wysokie szklanki do napojów wody KROSNO Pure 350ml
Wysokie szklanki do napojów wody KROSNO Pure 350ml
18,90 zł 15,37 zł
kpl (6 szt.)
Głęboka patera na nodze KROSNO 24cm na ciasta owoce
Głęboka patera na nodze KROSNO 24cm na ciasta owoce
79,00 zł 64,23 zł
szt.
Ekskluzywny wazon 125/WKS stylizowany na Glamour Swarovski
Ekskluzywny wazon 125/WKS stylizowany na Glamour Swarovski
604,00 zł 491,06 zł
szt.
Producenci
Kontakt

+ 48 536-788-501

+ 48 606-683-681


sklep@szklo-krosno.com.pl


Darmowa dostawa od 399zł

Czas i koszty dostawy
       
Paczki wysyłamy tylko za pośrednictwem firm kurierskich: UPS, DHL, KEX, InPost oraz niewielkie przedmioty w zamówieniach składających się z 1-2 produktów możemy nadać do odbioru w Paczkomatach InPost - znajdź Paczkomat. Dostępne formy i koszty wysyłek dla danego produktu oraz wybranej ilości wyświetlane są po dodaniu go do koszyka w oknie: Zawartość Twojego koszyka.
Kupujący podczas zamawiania sam wybiera jaką firmą kurierską mają zostać dostarczone jego zakupy.
 
Przy zamówieniach powyżej 399zł - zawsze wysyłka kurierem gratis!
 
Koszt dostaw dla poszczególnych firm kurierskich i przedziałów wagowych:
  • Kurier UPS Standard
0-30 kg: 20,00pln po przedpłacie lub 23,00pln za pobraniem

  • Kurier DHL
0-30 kg: 17,00pln po przedpłacie lub 22,00pln za pobraniem

  • Kurier K-EX Express
0-30 kg: 15,00pln po przedpłacie lub 20,00pln za pobraniem

  • Kurier InPost
0-30 kg: 13,00pln po przedpłacie lub 18,00pln za pobraniem

Przy zamówieniach powyżej 30 kg naliczane są koszty kolejnej wysyłki.
 
  • Paczkomaty InPost
1-25 kg: 12,50pln tylko po przedpłacie

 
Czas wysyłki widoczny jest na stronie każdego produktu w sekcji nad przyciskiem "do koszyka" - Wysyłka w: x godzin.
 
Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy przesyłki:
- dla firm kurierskich: 24-48h
- dla paczkomatów InPost: 24-72h
 
Stan realizacji Twojego zamówienia możesz zawsze sprawdzić pod linkiem wysłanym w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
 
Po zmianie statusu zamówienia na: "przesyłka wysłana" otrzymasz e-mail z numerem paczki oraz link do jej śledzenia. 
 
Zamówienia wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.
 
Przez wzgląd na delikatność asortymentu nie wysyłamy poza granice Polski.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl