Darmowa dostawa już od: 299,00 zł
Zabezpieczenie przesyłek

Odpowiednie zabezpieczenie wysyłek jest naszym priorytetem.

Wieloletnia sprzedaż wysyłkowa tak delikatnego asortymentu jakim jest szkło, nauczyła nas stosować sprawdzone i pewne metody pakowania.

W zamówieniach detalicznych każdy element szklany zestawu jest wyciągany z opakowania fabrycznego, oraz zawijany każdy z osobna w folię bąbelkową - na tym etapie przechodzi kolejną kontrolę jakości po producencie! Następnie zabezpieczony wraca do pudełka na swoje miejsce.


Tak zabezpieczony komplet trafia do dodatkowego, większego, wytrzymałego kartonu z wypełnieniem aby zamortyzować ewentualne upadki i uderzenia z zewnątrz podczas transportu!

Finalnie kartony oklejane są taśmami i etykietami informującymi o ich delikatnej zawartości: "Ostrożnie szkło", "Ostrożnie nie rzucać", "Góra", "Fragile".

ZALECANY SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA:

- na czas odbioru przesyłki zalecamy wyposażyć się w nożyk lub nożyczki aby sprawnie i szybko dostać się do zawartości paczki,
- prosimy pamiętać by przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania i koniecznie zawartość pod względem uszkodzeń - oznaką uszkodzeń mogą być "szklane brzęki" podczas lekkiego wstrząśnięcia jeszcze nie otwartą paczką. Często paczka z zewnątrz nie nosi żadnych śladów uszkodzeń a wewnątrz szkło jest potłuczone dlatego koniecznie sprawdź zawartość!
- gdyby towar okazał się uszkodzony koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody - na Państwa prośbę kurier ma taki obowiązek,
- w protokole szkody opisuje się dokładnie uszkodzenie, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby odnaleźć uszkodzenia zewnętrzne opakowania(wgniecenia, rozdarcia) i zaznaczenie tego na protokole szkody:
- następnie należy skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres: sklep@szklo-krosno.pl opisując uszkodzenia i dołączając skan lub czytelne zdjęcie protokołu szkody,
- w następny dzień roboczy odpowiemy i podamy dalszą procedurę reklamacyjną,
- wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone - jeśli prawidłowo spisano protokół dosyłamy przedmioty bez dodatkowych kosztów dla klienta,

Jeżeli paczkę będzie odbierała inna osoba w imieniu adresata czy zamawiającego (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), należy ją poinstruować o powyższej procedurze.

Procedury reklamacyjne praktycznie zawsze rozpatrywane są na korzyść kupującego co potwierdzają nasze opinie w serwisie allegro: Kliknij aby obejrzeć oceny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium