Nowości
Bardzo duża szklana skarbonka ŚWINKA (3) - 2 GATUNEK - WYPRZEDAŻ
Bardzo duża szklana skarbonka ŚWINKA (3) - 2 GATUNEK - WYPRZEDAŻ
69,00 zł 38,00 zł 56,10 zł 30,89 zł
Wysokie szklanki do napojów wody KROSNO Pure 350ml
Wysokie szklanki do napojów wody KROSNO Pure 350ml
23,90 zł 19,43 zł
kpl (6 szt.)
Głęboka patera na nodze KROSNO 24cm na ciasta owoce
Głęboka patera na nodze KROSNO 24cm na ciasta owoce
84,00 zł 68,29 zł
szt.
Ekskluzywny wazon 125/WKS stylizowany na Glamour Swarovski
Ekskluzywny wazon 125/WKS stylizowany na Glamour Swarovski
609,00 zł 495,12 zł
szt.
Producenci
Kontakt

+ 48 536-788-501

+ 48 606-683-681


sklep@szklo-krosno.com.pl


Darmowa dostawa od 399zł

Zabezpieczenie przesyłek

Odpowiednie zabezpieczenie wysyłek jest naszym priorytetem.

Wieloletnia sprzedaż wysyłkowa tak delikatnego asortymentu jakim jest szkło, nauczyła nas stosować sprawdzone i pewne metody pakowania.

W zamówieniach detalicznych każdy element szklany zestawu jest wyciągany z opakowania fabrycznego, oraz zawijany każdy z osobna w folię bąbelkową - na tym etapie przechodzi kolejną kontrolę jakości po producencie! Następnie zabezpieczony wraca do pudełka na swoje miejsce.


Tak zabezpieczony komplet trafia do dodatkowego, większego, wytrzymałego kartonu z wypełnieniem aby zamortyzować ewentualne upadki i uderzenia z zewnątrz podczas transportu!

Finalnie kartony oklejane są taśmami i etykietami informującymi o ich delikatnej zawartości: "Ostrożnie szkło", "Ostrożnie nie rzucać", "Góra", "Fragile".

ZALECANY SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA:

- na czas odbioru przesyłki zalecamy wyposażyć się w nożyk lub nożyczki aby sprawnie i szybko dostać się do zawartości paczki,
- prosimy pamiętać by przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania i koniecznie zawartość pod względem uszkodzeń - oznaką uszkodzeń mogą być "szklane brzęki" podczas lekkiego wstrząśnięcia jeszcze nie otwartą paczką. Często paczka z zewnątrz nie nosi żadnych śladów uszkodzeń a wewnątrz szkło jest potłuczone dlatego koniecznie sprawdź zawartość!
- gdyby towar okazał się uszkodzony koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody - na Państwa prośbę kurier ma taki obowiązek,
- w protokole szkody opisuje się dokładnie uszkodzenie, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby odnaleźć uszkodzenia zewnętrzne opakowania(wgniecenia, rozdarcia) i zaznaczenie tego na protokole szkody:
- następnie należy skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres: sklep@szklo-krosno.pl opisując uszkodzenia i dołączając skan lub czytelne zdjęcie protokołu szkody,
- w następny dzień roboczy odpowiemy i podamy dalszą procedurę reklamacyjną,
- wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone - jeśli prawidłowo spisano protokół dosyłamy przedmioty bez dodatkowych kosztów dla klienta,

Jeżeli paczkę będzie odbierała inna osoba w imieniu adresata czy zamawiającego (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), należy ją poinstruować o powyższej procedurze.

Procedury reklamacyjne praktycznie zawsze rozpatrywane są na korzyść kupującego co potwierdzają nasze opinie w serwisie allegro: Kliknij aby obejrzeć oceny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl