Darmowa dostawa już od: 299,00 zł
Zwroty i reklamacje
 

 

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz zwrotu/reklamacji wraz z następującymi załącznikami:

- protokół szkody spisany przy kurierze oraz podpisany przez kuriera 
- zdjęcie paragonu / faktury, wraz z ulotką wskazującą na osoby kompletujące zamówienie
- zdjęcie uszkodzonego towaru 
- zdjęcie opakowania, jeżeli jest uszkodzone zdjęcia uszkodzeń opakowania

Proszę przesłać drogą mailową na adres reklamacje@szklo-krosno.com.pl lub sklep@szklo-krosno.com.pl 

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Szkło-Krosno Grzegorz Urbanek
Kazimierza Pużaka 12
38-400 Krosno
tel.: 536 788 501
poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Zakupione u nas produkty można zwrócić wyłącznie pod warunkiem, że odsyłany towar jest nieużywany, nieuszkodzony i posiada oryginalne opakowanie.

 

Uszkodzenia w transporcie

ZALECANY SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA:

- prosimy pamiętać by przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania i koniecznie zawartość pod względem uszkodzeń
- oznaką uszkodzeń mogą być "szklane brzęki" podczas lekkiego wstrząśnięcia jeszcze nie otwartą paczką. Często paczka z zewnątrz nie nosi żadnych śladów uszkodzeń a wewnątrz szkło jest potłuczone dlatego koniecznie sprawdź zawartość!
- gdyby towar okazał się uszkodzony koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody
- na Państwa prośbę kurier ma taki obowiązek.
- w protokole szkody opisuje się dokładnie uszkodzenie, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby odnaleźć uszkodzenia zewnętrzne opakowania(wgniecenia, rozdarcia) i zaznaczenie tego na protokole szkody:
- następnie należy skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres: sklep@szklo-krosno.pl opisując uszkodzenia i dołączając skan lub czytelne zdjęcie protokołu szkody.
- w następny dzień roboczy odpowiemy i podamy dalszą procedurę reklamacyjną
- wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, jeśli prawidłowo spisano protokół dosyłamy przedmioty bez dodatkowych kosztów dla klienta. Jeżeli paczkę będzie odbierała inna osoba w imieniu adresata czy zamawiającego (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), należy ją poinstruować o powyższej procedurze.

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium