Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Szkło-Krosno Grzegorz Urbanek
Marynkowska 3 
38-422 Krościenko Wyżne
tel.: 536 788 501, 606 683 681
poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00

Tel.: 536788501

Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Szkło-Krosno Grzegorz Urbanek
Marynkowska 3 
38-422 Krościenko Wyżne
tel.: 536 788 501, 606 683 681
poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00
Tel.: 536788501

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Zakupione u nas produkty można zwrócić wyłącznie pod warunkiem, że odsyłany towar jest nieużywany, nieuszkodzony i posiada oryginalne opakowanie.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl